fredag 5 juni 2020

Snart sommarlov!

Hej alla läsare!

Nu är sista skolveckan avklarad och endast en mentorsdag väntar på måndag innan skolavslutningen på tisdag.




Det var lite bitterljuvt att ha en sista idrottslektion med alla klasserna i åk 6. Vi busade i Soltunet med olika stafetter och det blev även lite vattenlek - så kul! Jag önskar er alla stort lycka till! Glöm inte bort att hälsa på mig så ofta ni vill och kan, speciellt ni som kommer att bli grannar med mig på Spånga grundskola. Och annars så är ni välkomna att söka upp mig om ca 15 år och så får vi se om jag får bjuda dig på glass - om du inte har fått användning av lite dans (bugg, vals, foxtrot)! ;)

Till alla andra klasser säger jag - ha ett jätteskönt sommarlov så ses vi i augusti igen!

TACK för ännu ett roligt läsår!
Kram Anna